PROYECTO ETWINNING | SELLO EUROPEO DE CALIDAD 2023

Terminamos el curso dando un paso más en la internacionalización de nuestro centro.

El proyecto e-Twinning “If I were ………..Tom Sawyer” que ya recibió el Sello de Calidad Nacional ha sido también galardonado con el Sello de Calidad Europeo 2023:

“Congratulations! Your school has been awarded the European Quality Label for the work in the eTwinning project “If I were…Tom Sawyer!”. This means that your work, the work of your students and the collaboration with your partners met the Quality Label Framework criteria and received a high score.”

¡La aventura continúa!